lördag 7 augusti 2010

huvudet ner och fötterna upp?? eller hur var det nu igen??

Hej alla kära läsare...

Denna vecka har bara gått för fort.. Jag har fortfarande massor att göra... På måndag börjar jag i skolan, ska plugga till uska.. Innan dess är det lite jag vill ha gjort. För jag inser att sen har jag inte tid..

Denna vecka så har jag mailat med rektorn, på Zebbes skolan.. bra mail... Sen har vi pratat i tfn också, :), Sen har jag suttit i möte med vår "chef" på assistansbolaget vi har.. då gjorde vi ett skolschema, sen ska vi göra ett lov schema, sommarlovs schemat behåller vi till nästa år.. , Vi har även gjort ett schema utifall en assistent vill ha mer arbete, och ett schema utifall att han inte kan arbeta mer.., vi har skrivit annons för att söka fler som kan arbeta hos oss, vi har skickat mail och papper fram och tillbaka...

Sen har man ju en familj vid sidan av arbetet kring Zebbe.. Så det har varit en hel del att göra denna vecka.. Igår tvärslocknade jag helt utmattad i Theodors lilla växa säng, när jag skulle lägga honom... När jag sen vaknade så staplade jag in till Thomas och vår säng.. Där tog det max fem minuter sen sov jag igen.. till tjugo i elva idag.. Så idag har jag varit pigg och utvilad.. :)

Tack för alla era mail som jag har fått. Det glädjer mej att ni vill dela med er av er historia också... tack...

Kram


Ps, nej jag har inte hunnit fixa med varken kort eller film.. vet att jag ligger efter just nu på bloggen.. Det dyker upp när det dyker upp :)

2 kommentarer:

Katarina sa...

Hej du. Jag vill ge dig en Award här med. Du är otrolig som kan ha igång så många bloggar samtidigt, med en tredje nu och allt. Awarderna finns att hämta hos mig.
Kram

Photo by Maria sa...

Stressa nu inte på för mycket..

Ha nu en bra söndag och hoppas du fått sova bra i natt med..

Kram Mia