måndag 26 juli 2010

Lite mer klarhet kring beslutet...

401 inlägget..galet många...

Det har blivit lite klarare ang beskedet från FK. Beslutet vi fått är positivt. Zebbe är beviljad personlig assistans till skolan... Tyvärr misstänker vi att vi fått för lite timmar. Vår kontakt på assistansbolaget har suttit och räknat.. och jag håller tummarna för att timmarna vi fått räcker och att vi slipper överklaga..

Jag har lugnat ner mej och känner mej mer positiv nu till beslutet.

De sista personerna som arbetar kring Zebbe, har blivit informerade idag via mail. De är på semester just nu, men kanske de läser här ändå.. I så fall vill jag säga.. Jag har mailat till er :)

Vi har även fått det skriftligt att Zebbe har fått fler timmar.

Om de gett oss för lite timmar, så ställer det till oerhörda problem. Jag hoppas få ett bra besked från assistansbolaget imorgon... Annars blir det en överklagan från oss.

.

1 kommentar:

Systrarna Hjertén sa...

Hej,

Hittade precis hit av en slump från Shabbig men chic och kände att jag var tvungen att lämna en kommentar. Har hunnit läsa några av dina 401 inlägg och nu rinner näsan och tårarna sprutar!

Lycka till i kampen mot FK!

Mvh
Frida