fredag 11 september 2009

Jag har varit sjuk....

Hej

Nu var det verkligen ett bra tag sedan jag skrev här. Zebbe mår bra. Han trivs i skolan. Jag har talat om för skolan att visst kan vi söka om assistent till skolan, men försäkringskassan är inte positiva till det. De vill se en massa papper på vad skolan har gjort för att lösa "problemet" själva.. Personalen såg lite blek ut, de var ju inte beredda på att det skulle krävas så mycket utav dom heller... Nåja, jag tänker inte ansöka förrän jag har fått papper ifrån skolan vad de gjort för att fixa detta själva först..

Varför jag inte skrivit på ett tag är pga att jag varit fruktansvärt sjuk. Har legat i en mycket jobbig och intensiv influensa. Om det är den nya, det vet jag inte. Prover är tagna men jag har ännu inte fått svar på det. Men jag kan meddela att medicinen Tamiflu är en riktig hästmedicin, med bland annat en biverkan med illamående och kräkningar.. kul när man är gravid... hahahha Så mina dagar har jag sovit bort... Är på väg tillbaka men har inte krafter som tidigare ännu. Det kan nog dröja några dagar innan jag är tillbaka i min vanliga fas igen. Jag bloggar när jag får ork igen.

Zebbe är hos sin pappa i helgen. Man ser hur lycklig han är att få vara med sin pappa. Det känns bra att allt funkar även hemma hos honom...

Nu är det dags att lägga sej igen.. Jag vet inte när jag skriver igen.. Det märker vi...

Kram från

6 kommentarer:

Christina, Sweden sa...

Kul att få lite livstecken!
Hoppas det vänder för er alla nu innan alla andra blir sjuka.
Härligt höstväder har vi iaf så hoppas ni kan komma ut och njuta lite av det :-)

Kram Christina

Honungspojkens mamma sa...

Oj då... Krya på dig!

Kram

Orchid sa...

Hoppas du blir frisk snart igen!
Så skönt att Zebbe har det bra i skolan!
Trevlig helg!
Ingegerd

Hemmalycka sa...

Nej vad tråkigt kusinen.
Hoppas du kommer på fötter snart igen för jag har saknat dina inlägg.
En styrkekram från mig
Åsa

Anonym sa...

Usch då Mia! Hoppas att du får kraften åter, helst igår.

KRAM

Sjabbig men chic sa...

Men kära någon, du som är gravid och allt. Sköt om dig allt vad du kan!

Kramar och kramar
Lisa