lördag 14 augusti 2010

Ny adress

Hej

Jag har tagit tag i saken ang att flytta bloggen... Jag har skapat en ny blogg och kommer att skriva där från och med idag.

http://www.zebbeskamp.bloggplatsen.se/


Ni får gärna länka till den nya om ni känner för det. Ni får gärna också skriva en liten kommentar där att ni har kommit över. Ni behöver inte ha en blogg, en hemsida, eller något annat på nätet. Skriv ert namn, eller vad ni har för koppling till Zebbe.. tex Zebbes bästa vän ( om nu Zebbes bästa vän skulle börja skriva kommentarer) och sen är det bara att skriva....

Det är betydligt enklare att lämna kommentarer där på den nya bloggen...

Jag låter denna blogg finnas kvar, eftersom jag skrivit så mycket här. Kanske jag börjar flytta över inlägg härifrån eller så låter jag bli.. Och skriver om några som jag anser är viktiga...

Dessutom har jag bestämt mej för att skriva ut allt jag skrivit för att spara. Det kommer en dag, då Zebbe vill gå in och läsa själv vad jag skrivit... Alla mina mest känslosamma inlägg ska han INTE läsa. Jag berättar ändå hur jag mår och känner för honom.. tex ang min rädsla för hans begravning och den dagen då han inte finns mer..det ska han inte läsa..

Alltså kommer denna blogg att försvinna om några månader då jag hunnit skriva ut allt.

På den nya bloggen kan man lösenordsskydda vissa inlägg. Mina mest känslosamma inlägg kommer att få detta skydd, då kan inte han läsa om det sen. Jag menar.. det är dumt om han läser på bloggen om vad statistiken säger om livslängd och komplikationer senare i livet. Han ska få reda på sådant utav sjukvården eller av oss när han är mogen att få veta. Han lär ju fortsätta vara frågvis... och då behöver jag inte ha lösen på de inläggen. Ni får maila mej om ni vill ha lösen till dessa inlägg när de kommer... Hoppas ni förstår varför jag sätter lösen på de värsta inläggen...

Mailadressen är densamma.. zebbe03@hotmail.com :)

Hoppas ni följer med över...

Mvh
 och Zebbe

Inga kommentarer: