måndag 5 juli 2010

knasiga plyplan

Jaha, så idag är det bara 1 vecka kvar tills Zebbe kommer hem till oss igen.. Sen börjar det dra ihop sej för kollo och massor med bus med Zebbes bonus-storebror, som kommer till oss idag.. :)

Pratade med Zebbe igår, han var trött efter att ha varit inne i stan och tittat på "knasiga plyplan", som han säger... Det var någonting med Redbull igår, människor hade fått bygga sina egna flygmaskiner och sen testa dem för att se om de fungerar.. vilket de flesta naturligtvis inte gjorde, och då hanmnade de i stockholms ström. Det lät på Zebbe som att han gillade det.

Idag fyller jag 30 och ska njuta utav dagen i lugn och ro, ensam..som jag själv valt att vara.. nåja Frille, Theodor och Tindra finns närvarande idag.. :)

Skriver mer imorgon...

5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

GRATTIS!!! Din dag verkar ha varit en bra sådan och jag hoppas att starten på nya veckan med blir det..

Kram Mia

Ölandsvindar sa...

GRattis!

Jag minns både min 30-årsdag med damlunch och din farmors med kaffe för granntanterna.
Kramar från oss
Faster

Anonym sa...

Grattis mitt första barn...Hur i hela friden gick detta till? Fyllde inte jag nyss 30?, Nä, så var det uppenbarligen inte. Men jag minns.....å vad jag minns mitt första barn...det var så jätte speciellt. Du är fortfarande mycket speciell. Älskar dig och är så jättestolt över dig.
Ha en underbar födelsedag.
kramis,
mamsen

Monika sa...

Massor av grattiskramar på födelsedagen (det är ju lite kvar av den än)! Hoppas allt är bra och att du fått njuta precis som du ville.
Fast nån dag framöver vill jag allt komma och fira dig lite :)
Kram!

Anna V sa...

Grattis i efterskott. Är du bara trettio år? Du är klok som en gammal gumma. (Utan att SE UT som en sådan;))